![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hello!
Från DLS har jag hittat flera vägmärken skapade av "bengolle". En del av dem använder jag i mitt trainzland, Bensland. Det var lite svårt att förstå hur de ser ut, med kryptiska namn som "SWE TT 20" exempelvis. Så jag har ändrat "username" i config-filen till "SWE TT 20 Parkering motorcykel" och liknande på samtliga jag hittat och laddat hem. Nu till två frågor: 1. När jag någon gång i framtiden delar med mig av Bensland, kommer dessa då att bli som "missing kuids"? Enda ändringen är i "username" så "bengolle"s kuid och allt annat står oförändrat. (Har försökt maila till honom, men kommer inte fram, så om du, Bengolle läser detta, får du gärna höra av dig.) 2. Kan inte finna den fyrkantiga blå skylten för "Övergångsställe". Någon som vet och kan ge tips var jag hittar den? Ett litet smakprov på Bensland. Här är det i närheten av Karlsköping Central. Hälsningar