![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
Inlägg: 1 378
|
![]()
Hittar ingen lösning. Släpper kodsnutten här, så får nån kika och se om ni hittar en lösning på hur man roterar...
HTML-kod:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <cBlueprintLoader xmlns:d="http://www.kuju.com/TnT/2003/Delta" d:version="1.0"> <Blueprint> <cWhistleSignBlueprint> <Name d:type="cDeltaString">Whistle_Sign_Interactive</Name> <BrowseInformation> <iBrowseableBlueprint-cBrowseInformation> <DisplayName> <Localisation-cUserLocalisedString> <English d:type="cDeltaString">SE sign Ljudsignaltavla 2 (Länkad)</English> <French d:type="cDeltaString"></French> <Italian d:type="cDeltaString"></Italian> <German d:type="cDeltaString"></German> <Spanish d:type="cDeltaString"></Spanish> <Dutch d:type="cDeltaString"></Dutch> <Polish d:type="cDeltaString"></Polish> <Russian d:type="cDeltaString"></Russian> <Other/> <Key d:type="cDeltaString"></Key> </Localisation-cUserLocalisedString> </DisplayName> <Description> <Localisation-cUserLocalisedString> <English d:type="cDeltaString"></English> <French d:type="cDeltaString"></French> <Italian d:type="cDeltaString"></Italian> <German d:type="cDeltaString"></German> <Spanish d:type="cDeltaString"></Spanish> <Dutch d:type="cDeltaString"></Dutch> <Polish d:type="cDeltaString"></Polish> <Russian d:type="cDeltaString"></Russian> <Other/> <Key d:type="cDeltaString"></Key> </Localisation-cUserLocalisedString> </Description> <Category d:type="cDeltaString">eTrackInfrastructure</Category> <ValidInScenarios d:type="cDeltaString">eTrue</ValidInScenarios> </iBrowseableBlueprint-cBrowseInformation> </BrowseInformation> <Posori> <cPosOriBlueprint/> </Posori> <Scenery> <cSceneryRenderBlueprint> <PrimaryNamedTextureSet> <iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID> <BlueprintSetID> <iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID> <Provider d:type="cDeltaString"></Provider> <Product d:type="cDeltaString"></Product> </iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID> </BlueprintSetID> <BlueprintID d:type="cDeltaString"></BlueprintID> </iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID> </PrimaryNamedTextureSet> <SecondaryNamedTextureSet> <iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID> <BlueprintSetID> <iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID> <Provider d:type="cDeltaString">newS</Provider> <Product d:type="cDeltaString">sweden</Product> </iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID> </BlueprintSetID> <BlueprintID d:type="cDeltaString"></BlueprintID> </iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID> </SecondaryNamedTextureSet> <GeometryID d:type="cDeltaString">newS\sweden\RailNetwork\signs\[00]sign-hupen02</GeometryID> <CollisionGeometryID d:type="cDeltaString"></CollisionGeometryID> <Pickable d:type="cDeltaString">eTrue</Pickable> <CastsShadows d:type="cDeltaString">eTrue</CastsShadows> <ShadowType d:type="cDeltaString">eShadowType_Blobby</ShadowType> <ViewType d:type="cDeltaString">ExternalView</ViewType> <Palettised d:type="cDeltaString">eFalse</Palettised> <Palette0Index d:type="sInt32">-1</Palette0Index> <Palette1Index d:type="sInt32">-1</Palette1Index> <Palette2Index d:type="sInt32">-1</Palette2Index> <HeatHaze/> <TexText/> <ProjectedLightElement/> <Instancable d:type="bool">0</Instancable> <DetailLevelGenerationRange> <cSceneryRenderBlueprint-sDetailLevelGenerationRange> <HighestLevel_1isHighest d:type="sInt32">1</HighestLevel_1isHighest> <LowestLevel_10isLowest d:type="sInt32">10</LowestLevel_10isLowest> </cSceneryRenderBlueprint-sDetailLevelGenerationRange> </DetailLevelGenerationRange> </cSceneryRenderBlueprint> </Scenery> <WhistleSign> <cWhistleSignComponentBlueprint/> </WhistleSign> <Container> <cEntityContainerBlueprint> <TrackTerrainInEditor d:type="bool">2</TrackTerrainInEditor> <Children/> </cEntityContainerBlueprint> </Container> </cWhistleSignBlueprint> </Blueprint> </cBlueprintLoader>
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2020-04-20 klockan 22:36. |
![]() |
![]() |