![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Sådär, nu är SJ Sa 1277 uppladdad på STLs hemsida, så det är bara att ladda hem och köra!
![]() http://www.banbyggarna.se/stl/lok/anglok/page1.html Jag rekommenderar att ni kör med minst TRS19 SP4, då det i tidigare Service Packs av TRS19 fanns en bugg som gjorde att hela spelet kraschade om man tog bort Sa:n i Surveyor under vissa förutsättningar. Loket fick till och med ett omnämnande i release-loggarna till SP4 för detta! ![]() Dessutom rekommenderar jag att ni drar upp texturkvalitén till max för att få ut det mesta av modellen, förutsatt att era grafikkort klarar det såklart. ![]() ![]() --- När jag kollar tillbaka på filerna som jag har i projektmappen, så är den äldsta från juni 2016, så det har alltså tagit nära 6 år att färdigställa denna modell, men då har jag tagit flera långa pauser från byggandet vid ett par tillfällen. Men den som väntar på något gott ![]() Skulle vilja passa på att tacka Tanigardi för mycket hjälpfullt bollande av idéer under resans gång, samt för att han har betatestat det hela. ![]() Vill också tacka GDennish på internationella forumet för tips och tricks runt HDR-texturer och fyrboxanimationen. ![]() Och såklart, tack till er som tålmodigt väntat och hejat på längs vägen! ![]()