![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej. Här är en rapport från Presidenten i Bensland som ihärdigt jobbar vidare på BENSÖ.
Det går inte att skapa en CDP-fil på STORA rutter gjorda i TS22+. Enligt tips så kan det fungera om man packar mappen som rutten är skapad i och sedan kan någon annan öppna den i sitt Trainz. Jag har nu gjort en kopia på arbetsfoldern (den som skapats i Content Managern) och har komprimerat den till en ZIP-fil. Alltså mappen blev från 1,78 Gb till 831 Mb. Nu är min idé att jag laddar upp mappen någonstans (min Onedrive, MediaFire ellet liknande) och den som vill prova kan ladda hem mappen, packa upp den och öppna den från sin egen Content Manager??? Finns det någon som vill prova? Hälsningar från