![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej alla forummedlemmar. Igår kväll försökte jag designa en C20 front, och chockerande nog. Den blev godkänd. Så nu undrar jag om någon skulle vilja ge sig på vagnen och bygga. Själv har jag inga sådana program. Jag har inte ens msts(OBS! Har beställt)! Skriv gärna vad ni tycker om den.
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Någon som vill bygga en sådan här? | LLJ | 3D-design - Trainz | 2 | 2003-11-19 15:26 |
Bussficka [Vill någon bygga den?] | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2003-03-23 14:36 |
Finns det någon fin rutt där man kan köra länge? | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-02-24 11:09 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 19:49 |