![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() På väg till Gävle Jupp...det var ett Blue X-lok som drog IC-tåget... Vi besökte järnvägsmuseumet, där stötte vi på en viss H.P som instruerade Gert Fylking från Rix FM i X2 simulatorn Fredrik!! Är det så här ett ångtåg ska köras?! Håll dig till Simulatorvärlden!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Da-loket stod kvar! ![]() Mikael tyckte modeljärnvägen lockade mer än X2-simulatorn.... ![]() ![]() Scania CN 112 CLAA hos NNT som säljer ut begangnade bussar öster ut... Tillbaka i Gävle Centrum så besökte vi den pågående Cityfesten. Jag diggade, Micke tråkade... ![]() ![]() Efter diggandet/tråkandet vid Cityfesten gick vi tillbaka till stationen och diggade tåg. Ett ensamt RC... ..Följdes av ett par Rälsbussar. Det var järnvägsmuseumet som skjutsade upp ett herrskap. Snart dags för avfärd Vi rullar hemmåt 10 min efter att vi lämnat Gävle togs denna bild. Visst är den läcker? ![]() Vi är i Uppsala. Micke tittar panikslaget ut när jag står utanför och fotograferar... ![]() ![]() Vi är hemma igen där vi startade, nämligen Stockhol Central, och resan är slut. Vi hade mycket skojj och fick se och uppleva mycket... Min favorit var väl Scania CN 112 CLAA med gammal front. Det var underbart att få se en sådan igen.... ![]() ![]() Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms 6igaste buss*(Scania CR112 H10) |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Några bilder från dagen | vfp420b | Off-topic | 21 | 2004-07-14 17:24 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |