![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 796
|
![]()
låter spännande. kommer du att använda lastspåren för malm från STW? hursomhelst lycka till med bygget
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Halmstad
Inlägg: 95
|
![]() Citat:
Mvh
__________________
Tobias "Hovve" Hofvander |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Halmstad
Inlägg: 95
|
![]()
Här kommer lite bilder från dem första timmarna av byggande på banan!
Bild 1: Infarten till Bodens stationsområde (byggt efter verkliga ritningar) Bild 2: Blivande Malmbangården i Boden Bild 3: Andra änden malmbangården, med delar av godsbangården Bild 4: Blivande Boden C med ett natt tåg som prov material
__________________
Tobias "Hovve" Hofvander |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
![]()
ser intresant ut men jag tycker att spåret vid växöen där dm3:an står är lite snävt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Halmstad
Inlägg: 95
|
![]() Citat:
![]()
__________________
Tobias "Hovve" Hofvander |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
![]()
testa att dra te baks spåret en bit så ska det fixa sig så kan man komma runt med tre hjullingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Halmstad
Inlägg: 95
|
![]()
Boden C börjar ta form så sakteliga
__________________
Tobias "Hovve" Hofvander |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|