![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ja, det vore ju kanon superduper dunder och brak jättebra om någon av skaparna ville ha vänligheten att göra det isåfall kan väl någon också lägga upp T_M wabco som cdp eller zip här på forumet. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Problemet är ju bara att de som tillverkat de olika objekten inte tillåter detta.
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
vad är problemet att nedladda allt från DLS???
i 2006 behöver man bara att lista missing kuider och sen starta att nedladdar och vänta några timmar... i 2004 behöver man bara att nedladda när 2004 säger att det finns missing contents (då 2004 ge en länk för att nedladda allt) eller att använda trainzobjectz. Jag har gjort det mej själv när jag först provade layouten och det var inte så jobbigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det tar sån tid att ladda ner från DLS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
hehe, jag vet. tålamod, tålamod heh.
Start the download, let it rest for the day and try it tmorrow. You'll still be alive tmorrow to try it |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nä nu fattar jag inte hur du tänker Sparkfot.
Det tar tid att ladda ner. Du tycker att någon annan ska göra det åt dig bara för att din tid är så värdefull Ska vi slå vad om att när du väl fått ner bana och testat kommer du att klaga på att det är fel färg på något hus och att byggarna skulle använt mer tid på att få allt rätt. Vad är det som får mig att tänka på bortskämmda barnungar.
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Första gången jag laddad ner en rutt till Trainz, 4.5 KBps. Ska bli riktigt roligt att köra och se rutten.
Hoppas bara allt fungerar bara.
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
Det var bara blått och likaså var det tomt i landskapen på hela banan.. Antar att jag måste ladda ner alla 270 filer från DLS till det då..
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|