![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
TSM finns ja men kostar inte 20 $ utan 39 $ så det är inte speciellt billigt att bygga till MSTS heller om vi nu ska jämföra...
3D Studio Max finns från 1800 kr för de som går någon form att högskoleutbildning. Mer info om detta kan fås på t.ex www.animate.se som är ett utmärkt 3D-forum där man lätt kan få hjälp och även hitta många video-tutorials om 3D-skapande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Tack för informationen Fredrik. Ska genast kolla in och ladda ned.
![]() Själv köpte jag 3D Canvas Pro så fort det blev känt att det skulle stödja RS. Det går ju även att bygga saker till andra spel, t.ex. MSTS, Trainz. Tycker nog att $70 är ganska billigt, speciellt med den låga dollarkursen för tillfället. ![]() mvh .... Mats
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har precis köpt och laddat ner 3D Canvas. Om det är någon som redan nu vill ha hjälp med att konvertera något och inte orkar vänta på konverterare till andra 3D-program så går det bra att kontakta mig så hjälper jag till med just konverteringsdelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|