![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Något som inte kostar något kan man inte ställa krav på. Tycker denna sida fungerat väldigt bra. Tack Fredrik!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2008-04-04 klockan 01:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Måste säga att jag saknar sidan när den ligger nere...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Problemet är att servern måste startas om fysiskt och det betyder att jag får inte lämna min hemstad. Tyvärr har jag fler saker att göra än att starta om en server var 12e timma.
Nu blir det byte av hårdvaran, vilket jag egentligen inte har tid till, men byte blir det framöver. Finns ett mycket enkelt knep ni kan göra för att stödja forumet och det är att klicka på annonserna i googlereklamen. ![]() Senast redigerad av Fredrik den 2008-04-06 klockan 19:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Det ska jag komma ihåg fredrik
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]() ![]() klicka på dessa banners. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Om alla började klicka frekvent så blir det ju en del pengar som kompensation för driftskostnaderna! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]() Citat:
Det är ju inte så kul när en bra sida plötsligt försvinner och man inte vet vad som hänt. Desto trevligare är det ju när den kommer tillbaka och att vissa obehagliga individer rensar ut sig själva är ju ren bonus. Men Fredrik jag undrar, skulle du inte kunna skicka ut ett gruppmejl till alla? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har loggan högst upp till vänster och till höger om loggan är det bara ett tomt utrymme. Jag har även prövat att stänga ner brandväggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|