![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har också fått samma problem. Jag hade också laddad ner saker precis. Fast från en engelsk sida. Har försökt en gång med bengans tips, Trainz var på typ i en timme och kanske typ 20, 40-50 min sen blev datorn Om startad av min pappa. Spelet hade inte startat. Men jag ska nog försöka en gång till nu i helgen, låta Trainz vara på hela eftermiddagen, det blir några timmar. Tills det startar om det nu gör det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 796
|
![]()
Nu har jag råkat ut för ungefär samma problem, men med några små skillnader.
Jag nyinstallerade TRS2006 eftersom jag tidigare körde från en kopierad mapp från min gamla dator, vilket fungerade fint. Jag kopierade över mappar och filer enligt anvisningarna i denna tråd och även därefter fungerade det fint. Jag upptäckte dock efter ett tag att när jag skulle starta CMP från Launcher-rutan (ja, den till nyinstallationen) så öppnades CMP för den kopierade mappen från gamla datorn. Testade därför att gå in och starta CMP "manuellt" via Bin-mappen och då fick jag detta felmeddelande (se bifogad bild). Testade därefter att göra samma sak från den kopierade mappen med samma resultat. Nu kan jag inte öppna CMP från någon Launcher eller på något annat sätt för den delen. Vad kan jag göra? Kopiera enligt länken ovan, avinstallera från båda mapparna och sedan installera på nytt, eller finns det ett annat smidigare sätt? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|