![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
har addat dig nu så ska jag skika den till sig sen då
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
såhär ligger det till:
detta fel får du om du i eng-filen glömt att döpa om på något ställe. kom ihåg att ALLA ställen där det refereras till det gamla namnet måste döpas om. ace-filerna låter du med fördel ha kvar sina gamla namn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
jag skulle precis testa ditt råd men när jag ska öppna activity editor för att testa o göra en consist så ligger halva activity editor utanför skärmen, och det är den övre halvan jag har försökt att flytta på den men det går inte så då har jag clickat på något annat o högerclickat taben som tillhör activity editor o clickar på flytta där men det funkar inte heller, någon som har varit med om detta ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|