![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Oj oj oj! Här slår du så rätt, Ekankal, hammaren träffade verkligen mitt på spiken! Denna tråd borde nästan klistras...
Fast, äntligen får jag gnälla på dig, Ekankal, det händer inte ofta, för finns inget att gnälla på, men nu ska jag gnälla ![]() Hur vore det med lite radbrytningar exempelvis? Lite luft i texten skulle få den mycket mer läsvärd och fler skulle nog orka läsa ![]()
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() Sen är väl ditt gnäll mer befogad kritik än gnäll, med en liten glimt i ögat, och sådant "gnäll" har man inga problem med att svälja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Kan inte annat än hålla med ursprunglig talare, samt ständigt förbryllas över vissa människors brist på initiativförmåga och vilja att leta reda på svar själva.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|