![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
__________________
UVW = Usch, Vilket Wansinne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Leksand
Inlägg: 1 177
|
![]()
För den som är intresserad av Blender så finns en liten lokbyggarbeskrivning på följande sida:
http://www.44090digitalmodels.co.uk/...lender_tut.pdf Dock är den, som de mesta på internet, skriven på engelska. mvh .... Mats
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]() Citat:
__________________
-k- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
Ort: At the east side of nothing
Inlägg: 1 024
|
![]()
Om man nu är bekant med Gmax verkar det ju vara bättre att fortsätta med Gmax?
Konvertera till .3ds går, även om det är lite bökigt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Annars kan man exportera via en .obj-fil till blender från gmax och därifrån till .im eller vad MSTS(2) och KRS nu använder för filsorter.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|