![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Min 3310 (salig i åminnelse) fick sig ett dopp när vi var ute på kanottur i Rönne Å i sjuan. En stunds torka på ett broräcke i Riseberga, och vips funkade den minst lika bra som innan.
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Den telefonen skulle säkert klara av en atombomb också... Tappade min i backen ett antal gånger, körde den i tvättmaskin och till slut försökte jag ta sönder den, tamefan så levde den vidare.
![]() |
#3 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nu var det dock displayen som gav sig pixelmässigt. Det skulle till ett kirurgiskt ingrepp om den skulle vara som den skulle igen. Men nu ligger den i papperskorgen, utan batteri och alla kort givetvis.
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Jag har också en 3310 i gömmorna. Jag förbrukade fyra stycken. Den sista fungerar inte, utan har sparats som ett minne av en epok.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() På min var det batteriet som först gav upp. Det gick inte att ringa många minuter på full laddning efter ett års användande. Sen hägrade en SE T610 också, och att jag fick den gratis medan jag var inlagd två veckor på sjukhus satt ju inte rent fel. ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2009-03-01 klockan 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|