![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Det finns säkert någon som kan svara på dina frågor, men han/hon kanske inte har sett din fråga ännu. Jag vet att det finns en manual någonstans, men jag kan inte hitta den själv just nu. Någon annan vet säkert, så ge dig till tåls. Medan du väntar på svar, sök igenom denna tråd. Jag är ganska säker på att frågorna har ställts förut.
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Har lyckats komma på det mesta som jag ville ha svar på nu.
![]() Jag har laddat ner och installerat tunnelbanerutten och måste säga att det är välldigt fint byggd. Sen när jag prövar att köra i Cabmode i andra rutter så får jag inte igång C20, fast jag har stängda dörrar, stängd förarhyttsdörr, aktiverad hytt, de två spakarna på väggen på höger och vänster sida är nere, körspaken på gasläge, och bromsarna på Relese. Vad gör jag då? ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-06-12 klockan 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ursprungligen postat av Bombardier Train:
Citat:
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-06-18 klockan 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
|
![]()
La in uppdateringen v. 10, men när jag hade installerat den så syns den inte. Varför? Är det någon fil som man behöver ändra eller ta bort innan man lägger in den? Behöver man ha alla uppdateringar som finns innan, eller kan man hoppa upp från v. 1.4 till v. 10?
Har en annan fråga också: Var finns stationerna Hornstull och Mariatorget att ladda ner? Är de som gör glapen som jag nämnde tidigare. Tack på förhand! ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-06-22 klockan 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
v.10 !??
vi är på beta v1.56a. ---------- lite nånting som handlar inte om tåg men ialla fall: Jag upgraderar lägenhet ;-). nu: http://www.headwayltee.com/hea12.html om 3 dagar ska det vara: http://www.domainedebrugnon.com/VisiteVirtuelle.html det kostar mycket mer but its worth it! can't wait!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag upptäckte en konstig sak ikväll när jag körde ett 3-vagnars C20 mellan Fruängen och Ropsten (Jag använder V1.4 av C20 i TRS 2006 UTAN SP1 i Windows Vista Home Premium SP2. Nu ni som klagar på att ni aldrig får veta vilka versioner man har när man ber om hjälp...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |