![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Ser ut som en bra start. Om du inte vill ha med menyraden till höger kan du "fota" i driver. Tryck på F5 innan du "fotar" så blir det fina bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Trevligt, lycka till.
Själv har jag byggt Västerhaninge-Nynäs gård hittills, sedan avstannade bygget p.g.a. att jag blev trött på det. Nu ligger banan och väntar på att lusten för att bygga ska återkomma. Ett litet tips: Använd svenskt material, det passar bättre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ser trevligt ut..
Inte för att gnälla, men kanske rätt till så taket på bild ett är rakt, så man inte går och så kommer det regn på en ![]() Fortsätt så.. Om du vill ha svenska kontaktledningar så sök på cat.... eller mod.... (ta bort .... när du söker) det liknar dem svenska.. Senast redigerad av Andreas den 2009-07-22 klockan 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() ![]() Håll utkik efter andra uppdateringar! Jag sitter alltid hemma och kommer på idéer! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Finns där någon tid plan när du ska släppa banan eller det är mycket kvar att bygga?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser bra ut än så länge! Snyggt spår du har valt.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |