![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Man kan ha alla ver. av Trainz kopplat till en licens. För varje ny ver. så plussas det på bara. Normalt så registrerar man varje ny ver. man köper (men det behöver ju knappast du göra , då du fortfarande har TRS06) för att CM/CMP/DLS ska kunna updat. databas etc. och visa alla tillgängliga nerladdningar till den/dom ver. man har.
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Nu har jag lyckats lokalisera problemet. Det verkar vara min Raildriver som ställer till det. För jag testade att avinstallera Raildriver och då funkade det. När jag sedan installerade Raildriver igen kom felet igen. Jag har ganska gammla drivrutiner till min Raildriver, och de kanske inte är kompatibla med SP1. Jag ska testa att ladda ner de nyaste från raildriver:s hemsida.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Japp, det hjälpte att ladda ner senaste Raildriver-drivrutinerna.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|