![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Fast där har jag något att säga. Hos mig, har jag inte tillgång via CM2, utan jag får ladda ner via FTP, och det går trögt som attan, men jag har aldrig haft FCT, så igentligen så har jag nog inget att säga.
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Nerladdning med FirstClassTicket går otroligt mycket snabbare än om man inte har den, sen om man vill betala extra för det, så är ju det upp till var och en.
Men man kan ju ha i åtanke när man tycker att det går långsamt utan FTC, att det trots allt finns ett utbud av objekt, helt GRATIS, som saknar motstycke i hela spelvärlden är jag ganska säker på. Och det är MÅNGA, VÄLDIGT MÅNGA, som ska sammsas om platsen vid nerladdningar från den servern, det finns nog bra många tusentals användare av Trainz världen över.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-11-18 klockan 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|