![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur går det med vagnarna Mazz?
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
En beta lägger jag upp nu, för påseende. Innehåller O-vagn, Gbs-vagn och mas-vagn.
Status på de olka vagnarna är följande:
De färdiga vagnarna kommer sedan läggas upp separat vartefter de blir klara och då skrivs dom bara över dessa. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Härligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Lite gammelvagnar, bara för att jag gillar såna...
![]() C3g, gammal kändis från MSTS, ska nog piffas upp lite. Har ju inga bromsar ![]() Do5, också ett bygge från arkivet BCo5, nytt bygge. En av av de vackrare trävagnarna som jag tycker. Kommer även yngla av sig till en BCo11, samma vagn men med inbyggd plattform. Tillsammans borde de funka till D-loket, eftersom det byggs i ursprungsutförandet först och då blir nog gammelvagnar bra. Senast redigerad av Mazz den 2010-08-02 klockan 02:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|