![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
brandbilarna kan komma idag om jag får snabbt svar från tillverkaren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Tjena "Hammar'n".
Du gör kanonbra jobb ![]() skulle se ännu bättre ut om du "försvenskar" nummerplåtarna också. Det är inte så noga vad som står på dom, jag brukar skriva SOS 112 som reg nr på utryckningsfordon, på bussar kan man ju ha t.ex BUS 000 osv. osv. Huvudsaken att dom inte har typ svart el. gul botten och utländska bokstäver t.ex. Som sagt, inget klag, bara ett tips/önskemål ![]() Häls. "petgubben" ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
haha e inte mycket som smyger förbi dig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
här är lite mer bilder nu på mina svevia saker efter önskemål
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
ett par volvo säffle från 70 talet om jag har rätt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Kom dessa SJ bussar upp för nedladdning någonstans?
![]() |
![]() |
#8 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tror inte, att jag har sett dom för nedladdning än.
Smyger in med en fråga. Kan detta vara intressant för dig, om jag skannar in bilderna med högre upplösning som finns i länken nedan. Har tyvärr inga måttuppgifter på dom. http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=17023
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Bear: nej inte ännu men i sinnom tid skall jag kunna lägga upp dem äör två till jag jobbar på för sj buss.
Bengan: joda hittar ajg någon modell som är hyfsat lik i spelet så ska jag se vad jag kan göra Gammla bussag i allmänhet vill ajg göra fler utav det är ju ändå rätt spårnära grejer många gånger då bussarna i många mindre samhällen vänder vid just tågstationen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
ett par ommålade scanior från bear till gamla sj färger och även volvo f86 flak och korgbil i samma klädsel kommer snart på dls
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Så här är de mer färdiga Volvo B10R Säffle till vänster (80-tal) Volvo B58 Säffle till höger (tidigt 70-tal) jag kommer släppa bägge i GL-SL-GS(mörk och ljus blå för B58 ljus för B10)och SJ buss. Jag valde dessa busstyperna dels för de är lite äldre och dels för att de är en busstyp som tillverkats i stor skala och nog har funnits i välldigt många färger och städer. är de någon som vill ha en i sin stads färger får ni skicka bilder i min andra tråd (obs fram/bak och varje sida!) släpp troligtvis på torsdag så vill ni ha en egen färg hör av er snarast/ hammarn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
var hittade du den grinden på den bilden med banverketfordonen??
är du färdig med lokförarna till sj och GC?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Ja mina vänner. det ligger till såhär att det har hänt en del jobbiga och tråkiga saker i mitt liv just nu och jag kommer lägga allt som rör trainz på hyllan ett tag tills jag kommit på fötter igen. Jag hoppas inte jag gör folk för besvikna genom detta /RAC
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
lite mera brandbilar på gång i samma veva lär nog lite fler vägarbetes saker komma men just nu detta 2 st vatten tankar sen den ena av 2 st volkswagen crafter den andra ska komma som en lättare brandbil med dragskåp på sidorna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
här kommer då den sissta dessa 4 kommer innom kort för download
|
![]() |
![]() |