![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser bra jättebra ut, men nu måste jag bara få fråga, vad hittade du den där plattformsänden? Jag har letat, men inte hittat något. Följer den verkligen med News plattformspaket?
Tacksam för svar... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Plattformsändar finns inte.. Du använder ett verktyg som finns i menyn när man har spår markerat.. Jag kan göra en lätt guide, så slipper vi gå mer OT här =)
![]() |
#3 | |
Tidigare Ruben
|
![]()
Snygga bilder!
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
WIP....
![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Snyggt!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En bild från en regnig kväll på en öde skogsstation som jag slängde ihop nu på eftermiddagen. Nu väntar skolarbete
![]() Kommentera gärna! (är alltid samma personer som kommenterar, vore kul att höra vad ni andra har att säga, det var ju ändå 80pers som laddade ner V 1.0) Och ni som redan kommenterar, sluta inte med det, ni är mitt bränsle ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Åh, så förbannelibannat snyggt!!
![]()
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Snyggt som vanligt! Hoppas fler kommenterar, det stämmer att man får verkligen energi när någon säger att det som man har byggt är snyggt. Det rimmade visst!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|