![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tog du bort aktivitet Från Thn-Light? Om ja, har du så fall tagit bort även filerna i Services och Traffic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Om du inte slängt dom andra rutterna, så lägg in dom en och en och prova. Då ser du vilken/vilka rutter som ger problem. Installera om dom rutterna, följ readme filen!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Har rutterna på en backupp disk har har provat att kopiera in en i taget innan jag skrev här på forumet. fattar bara inta vad Kmj saknar mot dom andra rutterna efter som det är bara den som funkar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har märkt att rutter och tåg kan sluta fungera om man flyttar dom och sen lägger tillbaka. Jag skulle rekomendera att du avinstallerar MSTS igen, och sedan installerar igen på en annan plats. Testa att orginalrutterna funkar. Ladda sen ner de nya rutterna en och en, samma sak med tågen, och se om det funkar. Funkar det, så kan du ju fortsätta och installera update, MSTS Bin osv.
![]()
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack för eran insats Ha det bra! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Va bra att det gick!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Japp allt som tillhör aktiviteterna även Sevices och Traffic tog även bort partcherna och behöll bara den som följde med "Trainguide_Oslo-Kornsjoe" Så himmla mystiskt. har även provat att kopiera hela msts-mappen från min andra dator där den funkar. men utan resultat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Installera om MSTS igen och strunta i uppdateringar mm (se till att allt gammalt är borta först!). Kopiera hela MSTS mappen från din andra dator och skriv över. Fungerar det inte nu, då vete tusan!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-04-12 klockan 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag tror du bör installera om igen allt. Sen installerar du bara MSTS-update och Newroad först och sen X-tracks. Inget mer. Sen provar du en rutt i taget. Hoppas att det funkar.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-04-12 klockan 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |