![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#30 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
|
![]() Citat:
Det sista du påpekar kommer de förmodligen inte att ändra på. Materialet som inte fungerar får nog varje upphovsman rätta till, om de vill att det ska fungera i fortsättningen. Vi kan inte begära att Auran ska gå tillbaka till äldre teknik igen. Citat:
TS2010 bygger bara vidare på TS2009, så om du är nöjd med TS2009 så fortsätt med den. En stor skillnad mellan dessa versioner är supporten av speedtreez (som jag personligen kan vara utan) och att man kan ha flera layers i sina sessioner. Layers funktionen är mycket bra, när man lärt sig hantera den. Men den kan ställa till det också om man inte är uppmärksam på i vilket lager man jobbar i. Om man inte har koll på detta kan spår och andra objekt till synes försvinna, helt oförklarigt. Vad jag vet har Auran inte ändrat på sin strategi, det är nog vi som får anpassa oss till dom krav som vi själva ställde för några år sedan.
__________________
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-05-06 klockan 15:11. |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|