![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ser bra ut! Dock är vissa delar för ljusa i förhållande till andra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Bifogar en bild på texturen till boggierna som ännu är i "råskick" dvs. ingen detalj är ännu avstämd i färg och mättnadsmässigt men det är lätt att göra i efterhand eftersom orginalen är högupplösta Corel Photopaint-bilder där varje liten detalj är ett eget objekt. Detta är en teknik jag utvecklat ihop med Bengan och Ekan och som gör ommålningar och varianter lättare att framställa.
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Bifogar några vy-bilder på J1338 så att ni kan se och upptäcka saker som ni tycker bör åtgärdas (själv blir man ju "hemmablind" när man jobbar med samma modell hela tiden).
Jag är väldigt tacksam om ni ser saker redan nu så jag slipper sitta och ändra i efterhand. (Detta gäller även Korvtiger som brukar komma med synpunkter när modellen är nästan klar) Klart ut! Sista tåget för idag!
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
En spontan kommentar som man inte kan hålla tillbaka, ser alldeles I.I.H. bra ut
![]() (förkortningen får ni lista ut själva, vad den står för ![]()
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
den värmde så I.I.H.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Det finns bara en sak att säga. VILL HA, VILL HA, helst ida!
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Gjort en en gastub (AGA syrgas, tror jag???) och massa räcken, spadar, "korsskyltar" (vad är dom till för????) och fotsteg. Fattas massa slangar m.m. men det kommer väl det också!
Nu är det läggdags för somliga byggare:
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|