![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
På Spåret!!!
Animering och rökeffekter gick oväntat bra denna gång (börjar väl bli garvad och svär som en garvare när jag jobbar - tycks hjälpa!?). Nu kan ny tycka till om saker ni ser som bör rättas till! Som hytt lutar jag åt en modifierad PB15 tills vidare - vi får se? 4 bilder från dagens påeldning och provkörning - pannan höll och jag höll mig för pannan!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2010-09-11 klockan 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fränt med olika ljusstyrka på lyktorna.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag kan lägga till till korvens uppgifter att det fanns gasfabriker vid många stationer för just det ändamålet. Jag vet att det fanns en sådan mittemot stationshuset i Boden tvärs över bangårdsområdet. Det luktade ofta pyton vid detta hus så man gick stora svängar förbi det.
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nja, jag har ingen aning vaffö det blev på dette vise? Om du kallar det fränt så får väl jag kalla det brännt (skall kolla om det har med fästpunkterna a.light0 och 1 att göra).
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|