![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Låter klokare än att hålla på med det där j¤vla TRS 2006 då det inte fungerar tillfredställande...
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Ja det är klokt, om du vill ta del av alla STL(EB) saker som finns just nu och som kommer i framtiden.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Är det någon som har något tips hur man får TRS 2006 att fungera. Svara då i min tråd med namnet HJÄÄÄLP!
![]()
Använder TRS 2006. Senast redigerad av GLE den 2010-11-09 klockan 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Man får nog inte 2006 att fungera mer, såvida man inte ger upp allt nytt som kommit efter år 2008!
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
När jag kör TRS2009, Version 3.1 (Build 41844), får jag ett felmeddelande. Se bifogad bild.
Jag har laddat upp de senaste uppdateringarna av bland annat TrainMonitor. Åtgärd? Hälsningar Owe Säfström Senast redigerad av owesafstrom den 2010-11-11 klockan 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
När du startar Surveyor och/eller startar Driver? När du placerar ut en/ett vagn/lok? Är det bara en speciell vagn som har problemet? etc.
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
Felet uppstår när jag startar driver, efter 1min och 5sek. Det är ingen speciell vagn som orsakar felet. Jag har testat. Det är absolut STL Trainz Monitor so orsakar felet. Se texten i bilden jag bifogade. Hälsningar Owe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|