![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej!
Jag installerade 2010 som stand alone och det fungerar ok. Har tidigare 2009 och 2004 installerade, men på separata hårddiskar. Nu ligger 2010 och 2004 på samma disk och än så länge inga större problem. Jag föreslår att du sparar dina local mappar i en särskild mapp och gör om installationen. //Portin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Det var snabba svar.
![]() Citat:
"hgkn. Har själv drabbats. Tas bort som det vore spår." Tack för tipset, det visste jag inte. I ditt sista inlägg, skrev du något om "download helper rutan". Vad är det, jag kan inte hitta någon i min CM.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Drag både session och route så här.
Längst ner kommer kuid:s som inte finns på DLS upp.
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Nu har jag avinstallerat mitt expriment. Skall installera 2010 som eget. Och kopiera localmappen in till 2010 från 2009.
Bygger numera i Tane /Björn Senast redigerad av baloo406 den 2010-11-16 klockan 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Detta med texten som syns dåligt fick jag med. jag valde högsta upplösningen som finns, och vips var texten fin igen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag drog upp det till högsta på TS2009. Vilken skillnad. Det blev mycket skarpare än det var innan.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|