![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Däremot om man scannar för eget privat bruk (och kanske delar med sig person till person med någon kompis) är en annan sak. Tyvärr tror jag inte det blir särskilt många kronor vinst på en sådan här bok. Det är väl oftast som så att det förhoppningsvis går runt med lite marginal. En uppmaning är dock till alla som är intresserade att skaffa ett eget exemplar. Likaså att skaffa egna exemplar av SMJs personvagnsböcker. Jag har ännu inte köpt godsvagnsboken men den finns med på inköpslistan inför nästa beställning. /anders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lite sämre ritningar, men kanske utfyllnad. Om man sitter på andra ritningar.
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
3 st. sämre på ånglok, bara sidobild. Vilka ånglok, sätter jag ? på.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ångloken är troligtvis 3 förslagsritningar som aldrig blev verklighet. Några liknande maskiner har jag aldrig sett på SJ-spår och de är på tok för tunga för de flesta privatbanorna. (Notera att Ånglok_3 har en F-tender)
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Nja, inte är det en F-tender. Snarare en R-tender. Ånglok 3 tror jag representerar det mallet-förslag som jag har för mig diskuterades i samband med projekteringen av R-loket. Klart intressant ritning i alla fall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Ge oss R loket till Trainz!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
varför just till Trainz och inte till någon annan simulator?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|