![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]() ![]() Utan att på något sätt lägga mig i debatten om "vems" tåg som bäst klarar vinterväder så ville jag bara ta tillfället i akt och lägga ut en bild på en T43 som inte låter sig stoppas av snö förra vintern. Ett kort ögonblick efter att jag tog bilden var det ganska mycket snöyra omkring mig, men vad gör man inte för den goda sakens skull... ![]() Får också passa på att tycka till om Dv12 och Sr13; Mycket fina lok! Sr13 ser fruktansvärt "biffigt" ut, hur stor effekt och sth har det? Dv12 ser lite "nättare" ut, men vädligt fint det också. Jag ber om ursäkt om jag gjorde tråden lite Off-Topic, men jag kunde inte låta bli när det diskuterades dieseltåg i vinterlandskap (något som jag gillar skarpt). Hälsningar Markus, som önskar att det gick mer persontåg med diesellok i Sverige. |
![]() |
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Saknade depenndencies till Winter land | Kiefer | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-22 14:29 |