![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Norge
Inlägg: 120
|
![]()
Enig med det Claesneb sier om kurveradiuser. Ruten er utrolig fin, og gir et godt typisk norsk inntrykk og er kjempeflott å kjøre norsk materiell på. Men kurveradiuser ned til 248m ville føre til avsporing i virkeligheten, tror en av de minste kurvene vi har i Norge er 300m (400m?), (Hamar) og i den kurven er vel hastigheten satt til 60 eller 70 om jeg ikke husker feil. Så desverre er dette en rute jeg personlig ikke bruker pga. kurvene. Kurveradiuser på 250m kan vel kanskje finnes på skiftetomter.
Så det er en oppfordring til alle rutebyggere om å tenke på akkurat dette i fremtiden. Men uansett, stå på med rutebyggingen! ![]()
__________________
/Øystein - http://3dtog.com/ |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|