![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Samma problem för mig... Testa att ladda hem på t.ex. fredamornar efter 8! Det funkar för mig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Bra att allt fungerar fint fint för er
![]() //Gampanat Projekt Göteborg Webbansvarige & Designer
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Filen som e sssionen blir bara en fil vad ska jag göra??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Sessionen ska vara en fil( cdp fil) och de öppnar du med cm2 ladda om den om de krånglar , fortsätter strulet får du den privat
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag fått det att fungera skrev.cdp efter filen..... jippi sjukt likt gbg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hej! Va konstigt, för de flesta fungerar de perfekt när de laddat hem alla filer som behövs men http://www.mediafire.com/myfiles.php#mdxhyd1q2z5n0,1 här har du ett " saftigt" utbud av filer till M31an, om de fortfarande strular så får du filerna privat, eftersom de itne verkar fungera för dig att ladda ner från " allmän länk". men vi hjälper dig så gott vi kan, M31 e ju ett måste om man har PT GBG
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Precis, alla andra spårvagnar är rent s**t för att det har dåliga hytter!
Tack för länken men den funkar inte utan man kommer bara till mediafires startsida! Senast redigerad av josu den 2011-05-05 klockan 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag kommer snart att släppa en uppdatering av PT GBG här med PT GBG vår 2011, där har vi gjort om en hel del faktiskt. Ni som är registrerat er för att få nyhetsbrev från oss( ett 30tal har gjort de via PT GBGs sida) känner till att de kommer att skapas en ITid-app för Windows P. 7 samt Android mobiler, men även nåt för datan, de ska likna den som finns på vagnarna idag. Bilder kommer nu som jag lovat ett tag. 1: Busshallen, bredvid Majornas vagnhall ( ser stolpar från luftledningen till vänster) , här i busshallen finns de parkering för totalt 9, 24 meters bussar ( buss-spår, de röda på bilden). 2: Scandinavium har fått ett nytt utseende, med renbågens färger på väggarna , när de någon form av sportevenemang lyser väggarna den de lagets färg ![]() 3: En helnyrenoverad knut-punkt: Redbergsplatsen, med förbättrade linjer i gatan, staket mm.
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2011-05-05 klockan 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|