![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Er det noget liv i dette prosjektet, eller er det lagt på is ?
![]() Ser ganske bra ut det som er gjort ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Mazz!
Nu har det gått över ett år sen du visade bilder. Har du gjort nå´t lite grann? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
jodå, invändigt på D-loket och sånt som inte syns på E-loket... men, inte mycke att visa på bild för stunden... Fast jag har ju hållt andra trådar igång, ju...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ursäkta att jag tog upp gammalt tråd! Jag undrar om du fortfarande pysslar med dem? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jo, det händer att jag pysslar med dom... Även om det kan gå långt mellan gångerna nu, det mesta i hobby går ju i perioder... Under vintern vore det trevligt att bygga vidare på detta.
En sak som jag tycker är trist är att jag tycker det är så bannat svårt att få till rätt färg ute i spelet... Som nedanstående bild är, så vill jag har färgerna, men att få det ute i spelet, nä det har jag inte lyckats bra med... Modellerna är ju som små solstrålar, ser inte alls bra ut... hatar den tutorial-orienterade dokumentationen, den är ju bara till för att lära sig krypa... Saknar ren teknisk dokumentation på shaders t.ex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Aha, så svårt med ljus och skuggor.
Jag ser på bilden att både loken saknar bromsslangar, eller har du på gång? |
![]() |
![]() |