![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Me too! Wonderful locomotives you've done!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Beutiful to watch and amazing to drive, superb work Swen! 10/10
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]()
they look very good,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hello!
![]() wonderful locomotives I have send a donation to you amazing work ![]() Jag har lagt upp ljudfilen som newS rekommenderar ![]() I have uploaded the sound files that is recommended by newS http://www.megaupload.com/?d=CQ70FE9D
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2011-11-07 klockan 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
|
![]()
Hi Swen!
I donated a little more than 1 € ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
I have now send you a donation for your very nice locos...
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]() Citat:
Och din signatur börjar bli väldigt stor med alla Ra-loken, är inte så roligt för den som läser inläggen när signaturen dominerar över själva inlägget. /a |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Om Admin vill ta bort länken, så varsågod, länken år upplagd som en ren hjälp för alla dom som inte är Premiummedlemmar på uktrainsim, det brukar ta upp till 5-10 timmar att få hem en liten fil, så dom flesta struntar i det ![]() Jag har haft mitt Ra lok i över tio år, ingen har sagt att jag skall ta bort loket ! För länge sedan så hade nästan alla ett lok i signaturen... Om du nu vill leka polis, så får du väl säga till Totte och ev. andra som har ett lok i signaturen...! Är det bråk du vill ha KMW ? ![]() Som svar på din fråga, så är svaret JA
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2011-11-07 klockan 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
|
![]()
ahh hann inte ladda ner ljudfilen, suck,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag varken leker polis eller söker bråk, ditt Ra-lok, Tottes ånglok eller andra som har ett lok i signaturen har jag inte reagerat på men din signatur har nu dubbla lok och då reagerar jag.
Angående ljudfilen så är det inga problem om du har tillstånd att lägga upp den. Tyvärr lägger folk ibland ut saker utan tillstånd och det har lett till att duktiga skapare har slutat dela med sig av sina alster. Något sådant vill vi väl inte råka ut för? /a |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag har också lok i min signatur. Se bara på News signatur som är ännu större. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Skrev fel tråd. Ursäkta mig.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-11-07 klockan 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Men nu har ju Hawk två Ra lok på höjd, det blir kanske en aningens i största laget.
These are some lovely locomotives you have created, Swen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Hello newS.
I thanked yet not at all for your good work. Excuse me .... I want to catch it herewith. ![]() ![]() Keep going and do not be angry. I'm looking forward to more projects that you publish! Best regards Stefan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|