![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Mazz: Felet Totte hade uppstod därför att han hade Tsection.dat 38 på sin dator. Något fel på de spårbitarna som ingår i tsection.dat 40 tror jag nog inte att det är något fel på, för de fungerar finfint för mig och för många andra.
Varför Tottes MSTS kraschar när han uppdaterade till nyare tsection, det vet jag inte... ![]()
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Det blir lite tossigt om det springer iväg rykten om att en ny std tesction.dat skulle vara felaktig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Vi får se hur jag gör. Jag vet inte hur många som egentligen har problem med nyare tsection än 38...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Mazz!
Har du kollat mina inlägg 64 och 67? Titta noga på spåret a1t810r hur det ser ut! Tror du att det är fel på shape-filen eller nå`t annat?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-01-05 klockan 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Vid det aktuella tillfället, vad har du för version på tsection.dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Med ORTS inga problem, konstigt va? ORTS loggfilen står det massa error. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Men, den aktuella spårdelen blev ju introducerad iom build #0040 om jag förstått bönan rätt... då är det välan inte konstigt att det blir tok om du har #0038 istället... då blir det ju antingen krasch eller vadsomhelst... och du verkade få vadsomhelst då ju.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
msts-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|