![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2011
|
![]()
Mycket bra och dags att bygga på nu LAn. Jag vill att allt ska vara klart tills den 21 Februari 2012, då jag ska ha trainz träff hemma och mina "polare" kommer över och vi ska spela trainz då!
![]() Så bara arbeta på LAn så kommer allt att bli mycket bra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tror Lennart bygger på helt i sin egen takt. Även om du och några kompisar ska spela Trainz ihop så är det fortfarande Lennart som väljer att bygga när han känner för det.
Tänk på att de som bygger gör det av egen fri vilja och lust. Det betyder inte att vi kan komma och kräva att det ska vara klart ett visst datum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej LAn
Det der verkligen fantatiskt ut. ![]() Med risk för att saker och ting går överstyr, får jag förslå följande länk. http://www.miniatyrvarlden.se/ PS jag komer att åka förbi Läggesta på Onstag och då kommer jag att mäta upp och fotografera Läggesta Nedre tänkte jag.
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Inredning ja, har du chansen att klämma några bilder innifrån Mariefreds stationshus kan det bli en inredning också, kanske!?
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Ok, bara jag komemr in så...
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Om inte kan du trycka kameran mot fönsterrutorna och klämma av med blixt! (Akta dig för polisen bara!)
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Jobbat med inredning och texturer idag och laddar upp en kaka bilder för idéutbyte:
1. Det går att göra en snygg inredning, med nightmesh, om man har bra fotoförlagor! 2. Vindflöjlarna är animerade! 3. Stuprör samt falsade regnrännor på taken är påsatta! 4. Lite plattsättning runt NO-hörnet. 5. En "Museieskylt" som pekar var tågen är ! 6. Generisk namnskylt finns men den "gamla goda" Mariefredsskylten finns kvar för de som vill ha den! 7. Röken från skorstenarna vägrar fungera men det löser väl sig det med!? Skam att säga är jag uppe i 5000 polygoner nu. Bjornls Lysekil är på 300 polys och är mycket snygg på lite håll - Skall LOD-hvetet börja nu igen? ...forts följer...
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Vi fortsätter väl idéutbytet ?
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Har laddat upp Mariefreds stationshus, det blir kanske en uppdatering med en "riktig" inredning framöver, men den duger nog gott som den är ?
Läggesta Nedre, för att ha nåt att åka till, Bjornl !!?? ![]() Har ni klagomål så ring Telia Felanmälan ! Undrar om det kan finnas nåt "world-wide" intresse för Mariefreds station, jag vet att många utländska besökare kommer till ÖSlJ på somrarna. Skall jag "försöka" ladda upp den till DLS ???
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2012-01-10 klockan 18:33. Anledning: Idé kanske ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Sen får jag passa på och tacka för allt det nya, som dök upp idag. ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Vill oxå framföra ett STORT tack, till hus, lok å vagn, som damp ner på downloads idag
![]()
![]() |
#12 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Det var en gammal screenshot men det är ändrat nu!
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jag är själv uppvuxen i närheten av Mariefred och måste säga att det är ett fint bygge du gjort!
/H |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
ÖSlJ Mariefreds Stationshus i.s.f. kommer du att få ett mail, att det inte går att ladda upp den. Det är Ö:et som spökar.
![]() |
![]() |
#15 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Häpp!
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |