![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
samhälle nånstans i Sverige.. jag gillar detta Jockes..!
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det där ser förbaskat bra ut
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Era ord gör att man vill fortsätta här och nu!
![]()
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Grattis! Det var verkligen imponerande ryttbygge du har gjort. Lycka till i fortsättningen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Ser verkligt lovande ut. Tips på granskog: Pröva Tannen am Hang som finns inbyggt (objekts mode). Då blir det lätt och bra.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Att bygga kontaktledning är jobbigt! Som tur är behöver jag ju bara göra en (förhoppningsvis......) bangård med detta!
![]() ![]() ![]() Tack för tipsena om trädena! Men i denna rutt ska jag försöka att enbart ha saker som finns här på forumet eller på Svenska Tåg-skivorna (som är en riktig guldgruva tillsammans med STW och STL-gänget!!! ALL heder åt er som varit/är inblandade i det!!!!! ![]() På återseende (snart?!?! i helgen är det inte iaf, då ska det arbetas med ett 10 sidor långt arbete om ottomotorer ![]() //Jocke!
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
På sista bilden ser det ut som om du använder dig av "Vändslinga"... jag har sådana på 891-mm banan... Fint bygge!!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|