![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() Tack så mycket för varianterna! Vill du ha fler? Jobbiga X2an kommer med mer förslag. Men först: BRUNA DÖRRAR! (måste jag tjata mer?) C1, C2, C3 och C5 blev rätt, men Resten saknar fortfarande bruna dörrar. Trots mitt tjat. Hoppas jag inte är för gnällig/jobbig/irreterande m.m., då jag försöker hjälpa och rätta till allt eftersom. Även om jag är lite sen ibland (jag är väl som korvtiger, falkögon ![]() Men iallafall. C12/C13/C14/C15 (gröna vagnar) hade också neonmarkeringar. När det är en limegrön markering över det gula (rätta mig om jag har fel) så är hytten ombyggt, och då läggs till ett H efter littran t.ex C14h, C6h. Dock inga C15 blev ombyggda, och får därför inte köras som ledarvagn. tl;dr (too long; didn't read (Posten blev lång)) Bruna dörrar, Neonmarkering på gröna vagnar. Och än en gång: Förlåt om jag är påhoppande/tjatig, jag vill bara hjälpa till då jag kan (ganska) mycket om de nyare vagnarna.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|