![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Visar en bild med bättre förklaring. Gantrystolparna SE 1 Wire Gantry Tool, passar perfekt till trådarna och inte med SE Catenery modul 02. Det ser för tokigt ut!! Till News, skapa en ny modul som passar till trådarna. Hur lyckades Tjalle skapa dem så bra till MSTS?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-05-05 klockan 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Inga komentarer?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ah, nu fattar jag och du hade rätt Totte, modulen är för bred. Vi får hoppas NewS läser denna tråd och kan göra en ny som passar...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack och äntligen!
Ja, vi får hoppas på News fixar en ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ny fråga om spårhastighet. Jag satte för hög hastighet på spåret och vill ändra till lägre, går det att ändra och hur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu har jag väntat i 6 dagar på svar. Är det ingen som kan eller vågar förklara hur man få spårhastigheten sänkt? Måste jag ta bort spåren och sedan ersätta nytt spår med rätt hastighet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
I spårläggar läget finns en knapp med en fyrkant, klicka den och markera sedan det aktuella spåret och dra musen så långt du vill markera, klick och så ser du markeringen, dubbelklicka sen på markeringen så får du upp en ruta där du kan ändra saker.
![]() |
#8 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Har du läst detta? Kan du göra en ny modul som passar till trådarna? Have you read this? Can you make a new module that fits into the threads? (Google translating) http://www.e-buzz.se/forum/showpost....3&postcount=92
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-05-28 klockan 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
En ny fråga om skogen. I MSTS så finns Forest-system som man kan placera omkring 100 granar på ojämn mark (kan variera mellan 1-100m höjd) på en enda musklick. Finns sådan hos RW, undrar jag? Om ja, hur gör man då? Tacksam för svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
http://youtu.be/R7oE5Bd9eDk
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för snabbt svar, Andreas13!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag skulle vilja ha smal plattform (2 och 3 meter breda). Det är så här jag vill ha för att kunna placera plattformar som avsmalnar till ände. Markera spåret och placera ena plattform och andra spåret likadant det så blir avsmalnade plattform. Kan News eller KMW fixa smala plattformar?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-06-19 klockan 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
![]() |
#14 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-10-18 klockan 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
1: Du kan inte gå runt och säga åt folk att bygga saker och förvänta dig att det kommer ske, om det är något du önskar så kanske du ska se till att försöka ordna det själv, annars ordna mycket material så att någon annan kan ordna det.
2: den är korrekt byggd, det är själva ledningarna som inte stämmer, och så har det alltid varit i RW, inget att göra något åt. Lycka till med ditt fortsatta bygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|