![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Men med det sagt så måste jag säga att jag har svårt att se hur någon inte skulle gilla det du gör. Så för mig får du gärna fortsätta, även om jag inte kan ge något officiellt tillstånd. Jag tror dessutom att Robban, precis som emges, inte är särskilt aktiv här längre och kan vara svår att få tag på. Det enda jag ville med mitt inlägg var att försäkra mig om att orginalskaparens namn (Robert Österman) inte försvinner någonstans på vägen och att några andra istället står som skapare. Jag tror att den där betaversionen gör bättre nytta på annat håll då jag knappt använder Trainz längre. Men tack för erbjudandet. ![]() ... Mats
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... men ännu återstår mycket pyssel som synes.
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
blir det med Da, men nu börjar hon ta form på allvar!
Vad sägs om: Animerade övergångsbryggor. Animerade vindrutetorkare, kontrollerade från hytten. Växlingsbara texturer av Ekans toppklass (lite fix återstår) Animerad förare (Ekans Lokis) Med mycket mera! Hur är allt detta möjligt, undrar ni kanske? Jo, tack vare Svenolovs underbart generella grundskript som t.o.m. jag kan hantera hyfsat numera. Fattas lite inredning i motorrummet ännu men det kommer, samt justeringar av allt möjligt: ![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Sjutton vad snyggt. Visst saknas det för övrigt golv i hytten? Tycker man ser gräset nämligen.. ![]() Off topic: Jag skulle vilja sticka ut hakan och påstå att vi här på detta forum har en av de starkaste Trainz teamen i världen med dig, ekan, björnl, voven, sven-olof, rely, nils, bengan, stina mfl. Glömde jag någon så förlåt.... Det är inte många andra små nationer som har så otroligt mkt att välja mellan i Trainz inte. Jag påstår att det möjligen är ryssarna och USA som kan konkurrera.... Det enda vi väl egentligen saknar nu är att vi inte har någon riktigt bra släppt bana ännu - materialet har vi då iaf tack var sådana här fantastiska modeller från dig lan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
hej riktigt bra gjort
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ser bra ut!
Besitter lite hyttbilder ifrån nr 896 om det kan vara av intresse. Loket tappar lite av sin karaktär om den trånga hytten inte är på plats. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|