![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Biltrafik på Andreas13s vägar! ![]() Stålbroarna på plats, jag hittade dem inom UK-Trains download. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Snyggt
![]()
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Totte
![]() Mycket snygga bilder du visar. Lycka till med ruttbygget. ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser bra ut! Var det krångligt att få dit biltrafiken? Är det bilar från SAD´s rutt?
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tackar för de fina komentarer!
Svar till Pierre: Det är SAD Inv 2 Lane Light. Markerar vägen, offset och skriv 0,01 på spåroffset längs ner till vä och sen SAD Inv 2.... ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-11-16 klockan 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
|
![]()
Snyggt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag måste tyvärr meddela att jag tänker inte släppa rutten p.g.a. upphovsrätten. Beklagar! Se tråden http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...838#post270838 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Synd! Önskar att det var mer som MSTS där alla delar med sig av sina objekt...
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det blir inte sammanslagning med Kinnekullebanan och Trollhattan längre, orsaken jag använder andras objekter utan lov. Jag kommer att ligga lågt i den här tråden. Synd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Tråkigt men jag tycker att du ska i lugn och ro bygga vidare, så länge du bara har rutten själv så kan du använda vilka objekt du vill och om du sen blir färdig med allt tror jag säker att det finns folk här som mer än gärna hjälper dig att sammanställa en lista på objekten och var man ska hämta dem. För de objekt du använder och har kan andra också ladda hem och kan man ladda hem dem så får man ju använda dem och då borde ju allt bli legitimt, bara de inte följer med i din fil utan att man får ta hem dem separat som med alla andra rutter på RW. Det är ju inte så jobbigt för ruttskaparen utan det är ju den som vill ha rutten som får anstränga sig lite men vill man ha en fin rutt så tycker jag att det är värt att tillbringa en timma på att samla ihop allt man behöver, kan säga att jag tyckte att det var otroligt frustrerande i början när jag kom från MSTS men jag börjar att bli van vid det nu
![]() Så om du känner att du tycker att det är kul att skapa i RW tycker jag inte att du ska ge upp, det ordnar sig alltid på slutet, vi är många här som brinner för RW och hjälper gärna till när vi kan.
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|