![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 062
|
![]()
Vad jag vet så måste man registrera sin produkt nyckel hos auran/n3v innan man kan ladda ner och installera content.
Om du har registrerat dig tidigare så tror jag att man kan logga in på aurans sida och kolla igenom sina registrerade produkt nycklar. Om du inte har gjort det så får du antingen leta efter din produkt nyckel eller köpa ett helt nytt spel. Jag vet ingen annan lösning, men kanske någon annan gör?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 079
|
![]()
Precis som rely säger, så kan man kolla själv vilka produkter/spel som man har reg. (köpt) hos N3V/Auran.
Men tydligen har du inte reg. ditt sedan länge "borttappade" serialnummer, för CMP "tappar inte bort" nummret ![]()
__________________
Ekan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 26
|
![]()
Tack, löste det!
__________________
Phuff, Phuff |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|