|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#9 | ||||||
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Så länge sedan detta scriptande att jag inte kommer ihåg detaljer men om det ligger med en fördröjning innan de går ned så visst går den att ta bort. Kan vara ett arv från bommarna i vägkorsningen att det ska vara en fördröjning inna de går ned. Citat:
Vad heter signalen och vilken utvecklare ligger den under? Kan du skicka en kopia på signalen så kan jag kolla hur det är gjort? ID-skylten måste nog vara fast monterad för att det ska fungera. Korsningarna är uppbyggda på ett helt annat sätt med flera objekt som samverkar så jämför inte med dessa. Citat:
Det kan fortfarande vara möjligt för en svensk byggare att göra svenska signaler som tillåter ÅÄÖ och åäö. Citat:
Om man nu någon gång kommer så långt som till att uppdatera dvärgarna. Citat:
Behöver jag påminna er om vad ni tidigare sagt rörande buggar i signalsystemet? Citat:
Repetersignalen som Basse nämner är väl ungefär samma sak också? I princip en försignal som visar vad huvudsignalen längre bort har för signalbild. Båda kräver nya 3D-modeller men scriptmässigt är det minimala variationer på försignalen. /æ |
||||||
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|