![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]() Citat:
Dette er ikke noe jeg sier fordi jeg har vært borti prosjektet(ene), jeg synes bare jeg var heldig som fikk "være med" på prosjektet i den grad jeg var. Jeg er ikke interessert i å tjene noenting på Marcus sine prosjekt, det er hans. Når det kommer til akkurat dette så kjøper ikke penger kunnskap, det står ikke i noen bok eller blir tatt kurs i hvordan du skal ordne alt mulig i RW. NOE står i et skriv utgitt av RS.com i 2007 hvis jeg ikke tar feil. Alt du skal finne ut må du finne på nettet, og derfor er mye tidkrevende arbeid kastet bort på å søke opp og forstå det som står rundt på forum rundt om i verden ... Jeg personlig gjør kun ulike ting fordi det er en morsom utfordring å lage ting, noe blir bra og andre ting blir ikke så bra ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Wow! Du gör hytten också! En ordentlig hytt är det vad jag saknar i de flesta lok och motorvagnar jag hittar... oftast är det bara "tyskhytten" (Hytten i BR101) som återfinns i andra lok. elelr så är de halvfärdiga, som t.ex. RC-hytterna.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Riktigt imponerande bygge! Om man får föreslå vilket papper som ska sitta i torkrullen så föreslår jag Lambi, det är mjukt och lent för lokförarens näsa hehe ;P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jättetrevligt att se den utvecklas!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ruskigt snygg hytt...tappade hakan...
Jag brukar skrika rakt ut när det kommer till payware. Inte för jag tycker det är fel att ta betalt för en välgjord modell, utan för att jag vill detta ska vara en hobby för alla. Alla har ju inte samma förutsättningar att köpa saker, ett par hundra är ingenting för en med fast jobb, medans det är mycket för en arbetslös eller studerande. Men donationer tycker jag är helt ok, då kan man ge efter sin förmåga!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|