![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... loken finns nu i Download
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Tusen tack för dessa oerhört vackra lok!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar för detta, Lennart.
![]() En fråga bara. Tänker du hoppa över texturegroup denna gång? EDIT: Hade bara laddat ner och inte installerat loken, när jag skrev ovanstående om texturegroup. Texturegoup är med, men det är den för J-loket. SJ_J_texturegroup kuid:67375:100042. Är detta korrekt, att du använder samma texturegroup till dom båda loken?
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2013-09-16 klockan 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
jag använder den ju inte som Texturegroup men den måste vara med för att Svenolovs STLMotorVehicle skall funka ! Kan naturligtvis klona den och döpa den till Y3_texturegroup men om man skall använda den för texturbyte måste skriptfilen ändras.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
LAn! Du kör Y3 med fel bränsle. Jag tror att du har bytt ut kol mot flytande väte eller vad man nu kör Saturnus-raketen med.
Körde henne i cab-mode. Det gick åt helsicke; sprängde stoppbocken och slog världsrekordet i längdhopp. Funderar på att låta Y3 utmana BJ O i ett 100-meterslopp. Tror dock att ingen arrangör ställer upp - oddsen är för dåliga. Utseendemässigt är loket formidabelt, innehållsmässigt tveksamt. Återkommer. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Bra, jag avvaktar.
Loket har sådana kvaliteter att jag ämnar lägga fast det i banan - ÅmÅJ - som så småningom läggs ut. Y3 har trafikerat banan och finns i dag - under annat nummer - i museibanans ägo. En annan sak; för att kunna köra loket krävs J-lokets hytt. En länk hade kanske varit bra för de som inte har hytten. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|