![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#22 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
... det mesta är justerat och tillrättat:
1. Alla lok har nu nummer i fronten. LKAB-loggan blir valbar. 2. Alla lok har en summarisk motorrumsinredning. 3-4. Lyktor och panto är tillrättade och de "galler" som Jockes påstod satt i fronten är nog den "kylare" som nu är ditsatt. Den hade från början ett nedfällbart täcklock (kanske för att förhindra isbildning???). Detta verkar borttaget på senare tid? 5. Dm2-loken (de södergående) är också fixade. Återstår att arbeta på hytten och det lär dröja, men D-lokshytten fungerar så länge.
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|