![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag förstår din oro Sven.
Framför allt eftersom ett av de områden som kommer att vara uppe för omröstning är ett förbättrat signalsystem med stöd för bland annat blocksträckor. Vad jag förstår skall de försöka lägga upp filmerna ifrån presentationen efter helgen så kanske lite mera klarnar redan då. För er som undrar vad jag pratar om för områden ovan, så kommer man i samband med kickstarter projektet att få nominera två av följande områden för utveckling: A: Procedural Animated Spline Junctions B: Super-Elevated Track + Improved Cab Sway + Train Motion C: Smoke and Weather Affected by World Objects D: Interlocking Towers / Track Blocks (UK: Signal Boxes)
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
När man läser det här http://www.e-buzz.se/forum/showpost....49&postcount=1, blir man nästan tvungen att nypa sej i armen, det verkar nästan för bra för att vara sant.
Ser ut som Trainz är på väg att komma ikapp vad "andra" redan har lyckats med för länge sen. Ska verkligen bli intressant att följa utvecklingen av det här.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag som just nu, idag, hade tänkt börja beställa delarna till en ny dator undrar naturligtvis vilka krav ett nytt Trainz kan komma att få och hur mycket kommer det nya Trainz att kunna hantera.
Och hur blir det med Steam? Kommer vi inte att kunna köpa Trainz framöver? Sett mer nu. Det blir inga problem med nya datorn. Nya Trainz kommer ju först december 2014! Senast redigerad av CGD den 2013-10-30 klockan 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Låter riktigt intressant detta! Blir dock troligen till att uppgradera datorn lite då
![]()
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Vad jag förstår så kommer det att finnas en "play only" version hos Steam. Den boxade versionen kommer att innehålla både Surveyor, Driver, Railyard etc.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2013-10-30 klockan 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Några vanliga frågor och svar av Tony Hilliam.
![]() |
#7 | |||
Medlem
|
![]()
Fler svar på vanliga frågor av Tony Hilliam.
Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Stort tack att du rapportera till os Svenolov! För mig (som tycker engelska är jättejobbigt att leta igenom och läsa i större mängder) är det jättesnällt att du lägger upp viss text här!!
![]() Enl. bilden på denna sida så ser det riktigt snyggt ut: http://anewera.trainzportal.com/ Men undrar hur mycket som är "nytt", och om man kommer känna igen sig! Trainz har ju egentligen sett likadant ut sen jag började använda det, menyerna ser likadana ut och färgerna är detsamma, med vissa lite större ändringar, men spelet i säg är likadant tycker jag.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|