![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Här är en drös med utropstecken:
Gult utrop på STL Common Source som säger: Required tag 'category-class' was missing and has been set to default. Required container 'thumbnails' is missing. Rött utropstecken på STL NGKoppel 3.11 som säger: Required container 'mesh-table' is missing. Gult utropstecken i STL Trainz Monitor 3.12.3 som säger: Required tag 'category-class' was missing and has been set to default Required container 'thumbnails' is missing. Rött utropstecken i STW Plattforms spacer 05m som säger: This asset uses an obsolete trainz-build number. Trainz-build numbers below 2.9 are no longer supported. The Tag 'surveyor-only' is not permitted withing a container of type 'stw_plattformsbit'. Required container 'thumbnails' is missing. Hälsningar
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Deleted tagit tillbaka inlÄgget
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2014-11-13 klockan 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Stort tack för L loket!
Men precis som på E10an så får jag en vit rand på sidan av loket.
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Då har man i.a.f. något att se framemot efter ett par veckor på Gran Canaria, men jag får väl vänta en och en halv vecka till innan jag får ladda hem henne. Rely, har samma problem med ett av Vovvens ånglok, men om det var E10an kommer jag inte ihåg. Har för mig, att strecket försvann. När jag byte mellan DirectX och OpenGL, själv föredrar jag DirectX och har försökt att hitta en lösning utan resultat.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Själv kör jag OpenGL och där fungerar det.
Men då jag definierade om till DirectX så framträdde den vita färgen. Skall ta en titt och se vad göra???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Har rättat till några av mina ånglok under DirectX, så nu skall den vita färgen
ha försvunnit. Följande lok ingår: E9 1760 E10 1742 A5 1545 A5 1546 L5 1575 L 818 Skrik till om ytterligare nåt lok visar vit rand. Loken ovan finns att hämta på: http://jocomms.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag kan inte sätta ut SJ L 818 (postade i DL-tråden):
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |