![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Blir det bara betalrutter från steam? Har ingen lust att köpa från massa ställen jag inte vet vilka de är!
![]() |
#2 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Lutar åt att det blir dessa 3: Hamburg - Hannover (inkluderas numera när man köper TS12) Isle of wight (fin rutt som många redan äger) London - Brighton
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() Citat:
![]() Men kan man ta detta som att en release är planerad?
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Sen vill jag bygga klart både Öresundstågsgrenen (snart färdig) och minst en bit till på pendeltågsgrenen. Nu när det fina X2000-tåget är på g så vill jag bygga en bit stambana med 200km/h i sth också. Så det är en del som jag har kvar att göra. Men någon gång kommer väl rutten släppas ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kan teasea er som gillar gods med en liten bild från vad jag pillat med under natten:
![]() och er som gillar flygplan/flygplatser kan jag teasea med: ![]() och ni som gillar bilder som lika gärna skulle kunna vara tagna i verkligheten (zoomfunktionen får verkligen bilder att se mer äkta ut) kan jag teasea med denna: ![]() Första bilden visar en mindre godsterminal i anslutning till flygplatsen. Här packas flyggodset direkt på tåg för att sedan växlas ut på stambanan.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Trevligt med en flygplats, är det Skogemåla airport vi ser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har under dagen jobbat med Erikstad, byggt till en bangård för både pendeltåg och andra tåg. Har också förlängt plattform 1 så att de riktigt långa nattågen (11-12 vagnar på denna banan) ska kunna utgå från Erikstad (tidigare var det bara Nordstan som hade tillräckligt långa plattformar).
Dessutom har jag ändrat om lite växlar så att det blir smidigare tågrörelse. ![]() Bangården. Till vänster skymtar ni två spår med en serviceplattform. ![]() Den förlängda plattformen ![]() Överblick över Erikstad.
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kan tipsa om att det är 50% rea på steam fram till 2/12.
Så ni som vill passa på att köpa rutterna som kommer krävas till min rutt kan passa på att slå till på: London - Brighton Hamburg - Hannover (Isle of Wight) De två översta är de viktigaste som kräver flest objekt. Lär säkert komma en mellandagsrea på steam som vanligt, men för er som vill vara på säkra sidan ![]()
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur går det i bygget
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |