![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Spännande med en ny svensk rutt! Detta ska följas noggrant.
![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Trevligt att en ny rutt till har blivit av.
![]() Lycka till! Jag har landställe utanför Nora. Det finns spår från Ervalla till Nora. NBJV har hand om den.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-04-03 klockan 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Bygget av banan går vidare!
Än så länge koncentrerar jag mig på Kolbäcks bangård och dess omdelbara närhet. Målet är att det ska vara så lika originalet från början av 1960-talet som det går. Visst måste en hel del kompromisser göras, men i alla fall. Dagens stämningsbild visar rälsbussen mot Ramnäs (en Y6:a) som väntar på avgång framför stationshuset i Kolbäck en majdag 1962.
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Snyggt!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Man tackar! och "en gör så gôtt en kan"!
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har just försökt aktivera Mazz häftiga signaler i min nya rutt (Kolbäck-Ramnäs). Först fick jag bara upp signalerna (inte de lustiga röda romberna) vilket naturligtvis innebar att signalerna inte fungerade! Nu har jag fått in "bollarna" och signalerna visar upp sken, men mycket egendomligt sådant. Ser mer ut som tecknade skivor som antingen lyser med fast sken eller som blinkar, Bifogade bild kanske kan visa vad jag menar. Vad gör jag för fel? /Med vänliga hälsningar "Tågny"
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|